26 Mayıs 2019 Pazar

Sadece Nil (:

Selam, ben yillar önce yazi yazmaya bayilan, baskalarin yazilarini, derin düsüncelerini büyük ilgiyle okuyan ve -bircok kisi gibi- birgün dünyayi gezmebilmenin hayalini kuran Nil, 25 yasindayim, iste buda ilk blog yazim :)

Sürekli yeni yerleri gezip görmek, farkli kültürlerle karsilasmak ve yeni insanlar tanimak bana inanilmaz mutluluk veriyor. Fotograf cekip bu anilari ölümsüzlestimeyide ihmal etmiyorum tabiki :) Gördügüm yerleri, topladigim bilgileri ve tecrübeleri bir blog acarak paylasmayi cok düsündüm ve sonunda kendi kendime "neden olmasin?" dedim. Artik Instagram ve Youtube gibi platformlar varken bir blog ne kadar ilgi ceker bilmiyorum ama ben yinede denemekten zarar gelmez diyerek blogumda zamanimin izin verdigi kadar yazi ve fotograflar paylasicam. Yazilarim gezi ve lifestyle üzerine olucak umarim sizde bunu begenir ve takip edersiniz.

Evet bu yazi fazla uzun olmasin bu yüzden birdahaki yaziya kadar sevgiyle kalin...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayilli Günler

Tatile az kala heycani benide suan sarmis durumda. Yavasdan tatil öncesi neler haletmem gerekiyor diye düsünürken birden icime dolan mutlulu...