11 Haziran 2019 Salı

GÜNAYDIN

Yagmurlu bir salidan kocaman bir günaydin herkese.
Bugün asla ve asla yataktan kalkamiyanlardanim. Elemde olsaydi pencereyi kocaman acip yagmurun sesiyle saatlerce uyurdum bugün :( Neyse bu cümleyi yazarken bile inanilmaz uykum geldi..

Suan ofiste sabah kahvemi yudumlarken bir Blogumun oldugu aklima geldi ve hazir bilgisayar basinda zaman bulmusken birseryler yazayim dedim. Ben bir haziram kiziyim ve 2 hafta sonra dogum günüm var :) Hep bir yaz kizi oldugumu düsünürdüm, kisin depresiyona girip yazin ilk sicakligini hissettigimde, kendime gelirdim ta ki suana kadar!!! Her havanin cok sicak ve nemli oldugunda kendimin artik sonbahari ve ilk bahari ne kadar sevdigimi animsarim. Belki yasadigim sehirle alakasi var - bilmiyorum. Bildigim tek sey, yasim ilerledikce sicaga daha az dayanabilmem :D
Sahi sicaga dayanmak icin bi kac bana tavsiyeniz var mi? Ben mesela hava böyleyken soguk karpuz yemeye bayilirim, en güzelide Türkiye karpuzu olursa.Yanina beyaz peynirde oldumu - Oh keyif de keyif. Suan Türkiyeyi de ne kadar özledigim aklima geldi nede olsa en az 1 senedir gitmedim (normal sartlarda en az yilda bi kere gelirim) ama bu sene yeni bir firmaya basliyacagim icin ve izinim kalmadigi icin gelemicem. Ki zaten gelirsem bu sefer ya son bahar yada ilk baharda gelmek isterim.Özellikle ilk bahar cünkü daldan taze taze "Cagla" toplayip tuza bandirip yemesini coook ama cok özledim. Caglayi bilir misiniz? Bilmiyenler icin Cagla olgunlasmamis bademdir. Tuza banip yemesi ayri bi lezzet. Kücüklügümde ne toplardik. Cagla Almanyaya kadar geliyo ve burdaki Türk marketlerinde satiliyor ama buraya gelene kadar o kadar taze kalmiyo, o kadar lezzetli olmasada idare ediyoruz artik.

Neyse daha fazla caninizi cektirmek istemem yoksa tamamen bir "Mukbang"a dönüsecek bu yazi :)
Artik biraz calismaya baslasam fena olmicak galiba :) Benden bugünlük bu kadar, Hoscakalin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayilli Günler

Tatile az kala heycani benide suan sarmis durumda. Yavasdan tatil öncesi neler haletmem gerekiyor diye düsünürken birden icime dolan mutlulu...